13. jaanuar 2017

Olümpiavõitjat hakkab treenima Degtjarjovi ja Aljandi endine treener

Londoni olümpiamängudel 200 m liblikujumises kuldmedali võitnud ja Rios kaks hõbedat pälvinud Chad le Clos alustas koostööd Pjotr Degtjarjovi ja Triin Aljandi endise treeneri Andrea di Ninoga. 

Olümpiavõitja Chad le Clos liitub Itaalias baseeruva A.D.N ujumistiimiga. Degtjarjov treenis seal 2014 aastal ja Aljand 2009 aastal.

Lõuna-aafriklane le Clos kes on pikas basseinis võitnud kolm MM kuldmedalit ütles: "Ma olen väga põnevil, et alustada koostööd Andreaga. Tema treenerikarjäär on olnud suurepärane ning ma ootan huviga mis tulevik meile toob. Mul on vaja areneda, et saavutada enda eesmärgid ning usun, et Andrea on selleks õige inimene."

Di Nino käivitas Itaalias enda kodumaal A.D.N ujumisprogrammi 2005 aastal ning sealt on läbi käinud mitmed nimekad ujujad kes võitnud olümpiamängudel ka medaleid nagu näiteks serblane Milorad Cavic ja venelane Evgeny Korotyshkin. Eesti ujujatest on A.D.N ujumisprogrammis osalenud lisaks Degtjarjovile ja Aljandile ka Tess Grossmann ning Gerda Pak

Itaallane ütles uue koostöö kohta järgmist: "Ma olen väga rõõmus, et saan juhendada Chadi ja arvan et üheskoos suudame saavutada palju. Ta on juba olnud väga edukas, aga ma leian et tema andekuse, töökuse ja ambitsoonikusega suudame saavutada veelgi paremaid tulemusi."

Chad le Clos on olümpiamängudel saavutanud neli medalit, võitnud pikas basseinis kolm MM kuldmedalit ja lühikeses basseinis 9 MM kuldmedalit. 

PÜSIGE LAINEL!