15. august 2016

12-kordset olümpiamedalisti Ryan Lochtet ähvardati relvaga

Ryan Lochte
Rio olümpiamängudel meeste 4x200 m vabaltujumises kuldmedali võitnud ameeriklane Ryan Lochte sattus Rios väga halba olukorda. 12 olümpiamedalit enda karjääri jooksul võitnud ameeriklast ähvardati relvaga pannes see tema oimukohale. 

Lisaks Lochtele sattusid rünnaku alla veel teised ujujad - Jimmy Feigen, Jack Conger ja Gunnar Bentz. Nad olid taksoga sõitmas Brasiilia ujuja Thiago Pereira korraldatud peole, kui röövijad kes olid ennast maskeerunud politseinikeks peatasid takso.

"Me olime taksos kui meie auto peatati. Tulid politsei riietes olevad mehed, kes näitasid ainult politseimärki," ütles Lochte. "Nad võtsid enda relvad välja ja käskisid meil maha lamada. Teised ujujad peale minu lamasidki maha, kuid mina keeldusin kuna ma teadsin et me pole midagi valesti teinud."

"Seejärel võtsid kurjategijad relva ning panid selle minu oimukohale ja ütlesid et lama maha. Ma tõstsin enda käed üles ja ütlesin mis iganes. Siis võtsid nad meie rahakotid - telefoni ja dokumendid jätsid nad meile," kirjeldas Lochte sündmustekäiku. 

Lochte tuli Rios olümpiavõitjaks meeste 4x200 m vabaltujumises. Meeste 200 m kompleksujumises saavutas ta viienda koha. Enda karjääri jooksul on Lochte võitnud olümpiamängudel ühtekokku 12 medalit. 

PÜSIGE LAINEL!