9. november 2016

Olümpiavõitja Hosszu oli Ungari meistrivõistlustel võitmas kõik alad aga sai vastuolulise disklahvi

Ungarlanna Katinka Hosszu, kes Rio olümpiamängudel võitis neli medalit ning äsja saavutas enda karjääri viienda MK-sarja üldvõidu osales Ungari lühiraja meistrivõistlustel. Raudseks Leediks kutsutav ujuja hüppas vette kõigil aladel, aga sai ühe disklahvi ning ideaalset võistlust sooritada ei suutnud. 

Viimastel aastatel on Katinka Hosszu osalenud kõikidel individuaaldistantsidel Ungari lühiraja meistrivõistlustel, mida on kokku 17. Ta oli tänavu väga lähedal saavutusele, et võita kõik võimalikud alad, aga sai 50 m vabalt eelujumises disklahvi.

Ungari Ujumisliidu sõnul liigutas Hosszu 50 m vabalt eelujumise ajal stardipuki peal olles jalga, kui kostus käsklus "kohtadele" mis põhjustas ujuja diskvalifitseerimise. Pärast disklahvi oli Hosszu oodatult pettunud otsuse üle. "Ma olen väga pettunud, sest ma ei tunne, et see oli aus otsus. Kui ma õigesti mäletan, siis ma ei ole disklahvi vale stardi eest saanud viimase 10 aasta jooksul," ütles ujuja. 

Kuigi kolmekordsel olümpiavõitjal ei õnnestunud 50 m vabaltujumise võitu endale napsata, siis võitis ta ikkagi 16 kuldmedalit tänavustel lühiraja meistrivõistlustel.

PÜSIGE LAINEL!